օրինակ AM101554554

Notification

Ձեր ուշադրության ենք հրավիրում հետևյալ տեղեկությունը.

Երկուշաբթի օրվանից՝ 2017 թվականի հունվարի 16 – ից, Ձեր ընկերության մաքսային բրոքերը չի կարող մաքսազերծել՝ հայտարագրել, DHL – ի ցանցով Հայաստանի Հանրապետություն ներմուծված բեռները:

<<Փոստային կապի մասին>> ՀՀ օրենքի համաձայն փոստային առաքում է նշանակում՝ փոստային առաքանու ընդունումմշակումփոխադրում և հանձնում հասցեատիրոջը: Հետևաբար փոստային կապի մասին օրենքի ( Փոստային կապի մասին ՀՀ օրենք հոդված 3 ) պահանջների կատարումն ապահովելու նպատակով հասցեատիրոջը պետք է հանձնվի փոստային առաքանին, քանի որ օրենքի համաձայն փոստային առաքանին չի համարվում վերջնականորեն հասցեատիրոջը առաքված միայն մաքսազերծման փաստաթղթերի հանձման դեպքում: Հետևաբար DHL –ի ցանցով եկած բոլոր բեռները մաքսազերծելու է Յումակս ՍՊ ընկերությունը՝ համաձայն ընկերության սահմանած սակագների:

Այն իրավաբանական և ֆիզիկական անձինք, որոնք ինչ – ինչ հանգամանքներից ելնելով, չեն համաձայնվի կնքել մաքսային ձևակերպման համար պայմանագիր որպեսզի իրենց բեռի մաքսազերծումը իրականացվի Յումակս ՍՊ ընկերության կողմից, ետ կուղարկվեն ուղարկողին:

Յումակս ՍՊ ընկերության և ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարություն հետնամակագրության մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ Յումակս ՍՊ ընկերության ինտերնետային կայքում (https://www.umaks.am/am/paperworks բաժնում):


Հարգանքով՝ Յումակս ՍՊԸ՝ ՀՀ -ում DHL –ի գործակալ:


13.02.2017

Հարգելի գործընկերներ,

Յումակս ՍՊ ընկերության տնօրինությունը շնորհակալություն է հայտնում մեզ հուզող հարցին այդպես  բուռն արձագանքելու համար և հաշվի առնելով Ձեր բողոքները և առաջարկները տեղեկացնում է.

2017 թվականի փետրվարի 13 –ից   DHL –ի ցանցով եկած բեռների մաքսազերծումը  կատարելու է ԲելԱրթՄի ՍՊ ընկերությունը` համաձայն իր սակագների: 2017 թվականի հունվարի 25-ին Յումակս ՍՊ ընկերությունը Սփյուռ տեղեկատվականի միջոցով դիմել է մաքսային բրոքերային գործունեություն իրականացնող ընկերություններին համագործակցության առաջարկով: Սակայն բացի ԲելԱրթՄի ՍՊ ընկերությունից ոչ մեկից պատասխան չի ստացել: Եթե ստացող իրավաբանական անձը չի համաձայնվի մաքսազերծումը կատարել ԲելԱրթՄի ՍՊ ընկերության միջոցով, ապա համաձայն DHL –ի պայմանների` Յումակս ՍՊ ընկերությունը կկապնվի ուղարկող կողմի հետ բեռի հետագա ճակատագիրը որոշելու համար:

Տեղեկացնում ենք նաև, որ Յումակս ՍՊ ընկերությունը  2017 թվականի հունվարի 30 –ին հայցապահանջներով  դիմել է  Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանի բեռնային համալիրում կուտակված բեռների  և դրանց պահեստավորման համար Յումակս ՍՊ ընկերությունից գումար պահանջելու հարցերին օրենքի սահմաններում լուծում ստանալու համար և տվյալ հարցը 2016 թվականի հունիս ամսվանից  մեր ընկերության դիմումի հիման վրա  գտնվում է ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի վարույթում:

Հարգանքով՝

           Տնօրեն ՝ Միխաիլ Յուխանաև


15.03.2017

Հարգելի գործընկերներ,

2017 թվականի մարտի 15 –ից DHL –ի ցանցով եկած բոլոր բեռների մաքսային ձևակերպնան համար անհրաժեշտ փաստաթղթերը Յումակս ՍՊ ընկերության կողմից հանձնվում են հասցեատերերին:

2017 թվականի մարտի 15 –ից Յումակս ՍՊ ընկերության և Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ ՓԲ ընկերության միջև՝ վերջինիս պահանջով,  կնքվել է Պայմանագիր՝ Սուրհանդակային առաքանիների տեսակավորման և պահեստավորման ծառայությունների մատուցման մասին և Սուրհանդակային առաքանիների ստացողին հանձնելու վերաբերյալ : Համաձայն տվյալ Պայմանագրի Յումակս ՍՊ ընկերության աշխատակիցը աշխատանքային ժամերին գտնվում է  Զվարթնոց բեռնային համալիրում՝ կատարելով  փոստային առաքանիների հանձման գործընթացը:

Հետևաբար, Յումակս ՍՊ ընկերությունը ամբողջությամբ  կատարում է իր պարտականությունները որպես փոստային կապի օպերատոր ( ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի առ 07/11/2016 թ. թիվ 01/16/14900 - 16 գրություն):

Յումակս ՍՊ ընկերության տնօրինությունը հայցում է Ձեր ներողամտությունը 2017 թվականի տարվա սկզբից ստեղծված իրավիճակի համար, որը առաջացել էր   ՀՀ փոստային և մաքսային ոլորտը կարգավորող օրենսդրության միջև հակասությունների հետևանքով:

Տեղեկացնում ենք նաև, որ  վերոնշված հարցի լուծման համար Յումակս ՍՊ ընկերությունը դիմել է վարչական դատարան, և 2017 թվականի մայիսի 23 –ին տեղի է ունենալու դատական նիստ, որի արդյունքների մասին կտեղեկացվեք:

Հարգանքով՝

Տնօրեն՝     Միխաիլ Յուխանաև


Հարգելի հաճախորդ,

Տեղեկացնում ենք, որ 2018 թվականի հունվարի 1 – ից Յումակս ՍՊ ընկերությունը իր գործունեությունը իրականացնելու է նորսակագներով:

Հարգանքով՝

Տնօրեն՝       Միխաիլ Յուխանաև



30.11.2017

Уважаемые партнеры,

В связи с тем, что наша страна является членом Евразийского Таможенного Союза, грузы, ввозимые в РА, должны соответствовать определенным требованиям таможенного законодательства ЕТС.  В связи с этим для грузов, проходящих транзит  через территорию РФ, требуются дополнительные документы (письма об отсутствии шифровальных средств, разного вида сертификаты, информационное письмо, паспорт безопасности груза (MSDS), уточнение вложений,инвойсы. марка/модель), что приводит к задержке грузов.

Некоторые клиенты предлагают изменить транзит, но это нецелесообразно. Борты других авиакомпаний (Украинские , Польские Австрийские авиалинии) слишком перегружены и не могут обеспечить большого объёма перевозок, осуществляемой ООО ЮМАКС                      

Во избежание задержок ввозимых грузов просим предварительно связаться с сотрудниками отдела обслуживания и таможни нашей компании для получения необходимой информации и своевременной подготовки соответствующих документов.


С уважением,

Директор   ООО ЮМАКС                                        Юханаев Михаил


30.11.2017

Հարգելի հաճախորդ,

Տեղեկացնում ենք, որ 2018 թվականի հունվարի 1 – ից Յումակս ՍՊ ընկերությունը իր գործունեությունը իրականացնելու է նոր սակագներով:

Հարգանքով՝


Տնօրեն՝ Միխաիլ Յուխանաև